Hur prata med ditt barn om kroppen på ett naturligt sätt?

25.05.2020 kl. 14:16
Babykaféet sände live 27.5 kl. 12-12.30 om sexualitet i familjevardagen.

Vad är bra att tänka på då babyn upptäcker sina kroppsdelar? Hur blir sexsnacket lika naturligt som allt annat?

Vill du ha tips och pepp, kolla vår inbandning på IGTV instagram @Sve Kvinnoförbundet i Sörnäs. Snacket finns även inbandat på facebook live på sidan Karantän Babykafé och Familjecafé.

A post shared by Sve Kvinnoförbundet i Sörnäs (@kvinnis_sornas) on

Vid micken har vi Fredrika Biström, sexualfostrare och Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs verksamhetskoordinator, och kafékoordinator och sexualrådgivare Jessika Luther

Babykaféet på Lilla Luckan i Helsingfors är tills vidare stängt. Som ersättande verksamhet producerar vi varje vecka en video eller en text för att stödja föräldrar med små barn.

Följ med på vår facebooksida Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs, på vår instagramsida kvinnis_sornas och i den tillfälliga gruppen Karantän Babykafé och Familjecafé så missar du inget.

Kom gärna med idéer om vad vi borde ta upp! Kontakta per e-post fredrika@kvinnoforbundet.fi tack!