Ordningskonsult Ona Sandberg på Babykaféet

29.10.2021 kl. 10:00
Är du trött på att hemmet alltid är stökigt och att tiden aldrig räcker till? På Babykaféet måndag 1.11 kl. 11.30 är temat smidig vardag.

Dagens gäst Ona Sandberg är ordningskonsult och hon hjälper kunder att ordna sina hem så att det fungerar bättre i just deras vardag. Hon har jobbat med många barnfamiljer och besöker nu Babykaféet för att ge konkreta tips på hur man kan göra sin vardag lite smidigare.

Vi välkomnar alla föräldrar till Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs svenskspråkiga babykafé i samarbete med Lilla Luckan i Helsingfors (Georgsgatan 27).

Aktuell information om träffarna finns på Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs instagramkonto kvinnis_sornas. Du kan också komma med i kaféets egen grupp på WhatsApp och få all aktuell info där. Vill du vara med? Kontakta kafékoordinator Jessika Luther per mail jessika@kvinnoforbundet.fi tack!

Intresserad av jämställdhet på svenska i Finland/Helsingfors? Dags att bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs! Följ länken Bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.