Föräldraskap och att vara good enough

05.11.2021 kl. 13:34
Att som förälder njuta av livet, tro på sig själv, veta att man gör sitt bästa och att lita på sin magkänsla som förälder - hur uppnår jag det?

Anna Höglund, Coach & Erfarenhetsexpert  besöker Babykafeet måndag 8.11 kl. 11.30-14.

Anna säger:

"Jag jobbar med att få människor att se att de har rätt till allt de drömmer och önskar om och ge dem verktyg att hitta dit. Ibland kan det behövas ett frö att så, en eld som blåses liv i eller en liten knuff för att våga ta första steget."

Kom och drick en kopp varmt, ät en smörgås och delta i diskussion, lyssna, eller bara slappna av. Välkomna! Vi öppnar som vanligt kl 11.30 och stänger kl 14.

Vi välkomnar alla föräldrar till Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs svenskspråkiga babykafé i samarbete med Lilla Luckan i Helsingfors (Georgsgatan 27).

Aktuell information om träffarna finns på Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs instagramkonto kvinnis_sornas. Du kan också komma med i kaféets egen grupp på WhatsApp och få all aktuell info där. Vill du vara med? Kontakta kafékoordinator Jessika Luther per mail jessika@kvinnoforbundet.fi tack!

Intresserad av jämställdhet på svenska i Finland/Helsingfors? Dags att bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs! Följ länken Bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.