Parförhållandet under babytiden

19.11.2021 kl. 15:01
Har du funderat på hur man lyckas med parförhållandet under tiden med en baby i huset? Undrar du över vad man gör på parterapi? Funderar du på om det är rätt tid att söka hjälp - kan man göra det för tidigt eller för sent?

På måndag 22.11 är parförhållandet under babytiden temat på Babykaféet. Dagens gäst är Mia Montonen som är sjukskötare, arbetshandledare och familjeterapeutstuderande. Välkommen med!

Vi öppnar som vanligt kl 11.30, stänger kl. 14 och serverar kaffe, te, juice, smörgås, frukt och lite sött. Adressen är Gerogsgatan 27, andra våningen. Ta hissen upp från Luckans foajé.

Vi välkomnar alla föräldrar till Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs svenskspråkiga babykafé i samarbete med Lilla Luckan i Helsingfors (Georgsgatan 27).

Aktuell information om träffarna finns på Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs instagramkonto @kvinnis_sornas.

Du kan också komma med i kaféets egen grupp på WhatsApp och få all aktuell info där. Vill du vara med? Kontakta kafékoordinator Jessika Luther per mail jessika@kvinnoforbundet.fi tack!

Välkomna!

Intresserad av jämställdhet på svenska i Finland/Helsingfors? Dags att bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs! Följ länken Bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.