Klimakteriet ur gynekologens perspektiv torsdag 24.2

15.02.2022 kl. 11:15
Vilka symptom är vanligast och vilken medicinsk hjälp finns att få?

Välkommen på första delen i Sörnäs After Work -serie: Frisk nu! 24.2

Vi ser klimakteriet ur gynekologens prespektiv och kvällens expert är gynekolog Viveca Söderström-Anttila. Diskussionen leds av vår kafékoordinator Jessika Luther, som också är klimakteriecoach och barnmorska. Välkommen med för att lyssna på diskussionen eller kom med frågor. Det går bra att skicka in frågor på förhand i samband med anmälan.

Tiden är torsdag 24.2 kl. 18-20 och platsen vår möteslokal i Kronohagen, "Paviljongen" på Estnäsgatan 12 C 29 i Helsingfors. Vi bjuder på rött eller vitt, ost, frukt och kex.

Anmäl dig senast 3 dagar på förhand via länken www.lyyti.fi/reg/Frisknu1

Ifall restriktionerna kräver det ses vi via webben (zoom). Vi meddelar det i så fall åt alla som har anmält sig.

Intresserad av jämställdhet på svenska i Finland/Helsingfors? Dags att bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs! Följ länken Bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.