Information om Zonterapeutisk Babymassage på Babykaféet

21.09.2023 kl. 15:16
Vill du erbjuda din baby en mjuk och omtänksam behandling? Är du intresserad av att utforska naturliga och milda behandlingsmetoder? Du får veta mer om zonterapeutisk babymassage på Babykaféet måndag 25.9.

Dagens gäst, Katarina Lönnberg studerar zonterapeutisk babymassage. Hon delar med sig av vad hon lärt sig och svarar på frågor. Katarina berättar också om när zonterapeutisk babymassage kan vara ett lämpligt sätt att försöka lindra t.ex. babyns reflux, magproblem eller sömnsvårigheter. Zonterapeutisk babymassage passar nyfödda och upp till 8 månaders ålder. Välkommen med!

Vi öppnar som vanligt kl. 11.30 och stänger kl. 14. Det bjuds på kaffe/te med tilltugg. På plats finns micro, skötbord, amningsdyna och matningsstolar. Platsen är Lilla Luckan i Helsingfors, Georgsgatan 27, vån. 2.

Du kommer lättast in genom porten till glashissen och upp till andra våningen. Du kan ta vagnen med hela vägen.

Alla föräldrar är välkomna till Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs svenskspråkiga babykafé i samarbete med Lilla Luckan i Helsingfors (Georgsgatan 27).

Välkomna!

Fredrika Biström