Vändagsprogram: Paints and Wine Workshop

27.01.2023 kl. 10:34
Ett glas vin, en pannå, akrylfärger, gott sällskap och personal som hjälper dig - bli konstnär för en kväll!

Välkommen med i verkstaden Paints and wine 14.2 kl. 17.30 där alla släpper kreativiteten fri på en 30x42 cm duk. Vi hjälper dig att blanda färger, komponera och planera ditt arbete. Du får också tips på tekniker som hjälper dig att få fram en inspirerande bild.

I avslappnad och rolig miljö kommer ditt eget uttryck fram. För de som vill ta ett glas bjuder vi på rött eller vitt. Det finns skyddskläder åt alla deltagare. Platsen är Paints and friends ateljé på Torkeslgatan 1.

Vi tar emot anmälningar så lågt platserna räcker. Anmäl dig via länken nedan (klicka i bilden)

Verkstaden ordnas av företaget "Paints and friends" som ägs av fyra kvinnor. Alla instruktörer är yrkesutbildade konstpedagoger.

Några av våra kandidater i riksdagsvalet kommer att delta så du kan passa på att träffa dem i kreativ miljö!